Lid worden?

Wat kun je verwachten?
Als lid word je uitgenodigd voor zo’n vijf bijeenkomsten per jaar.
Daarnaast organiseren we één keer per jaar een studiereis, vaak naar het buitenland.

Onze activiteiten:

  • Excursies naar bijzondere vastgoedprojecten in en rond Utrecht;
  • Presentaties van toonaangevende sprekers;
  • Themabijeenkomsten over trends en ontwikkelingen;
  • Netwerkborrels;
  • Kerstdiner;
  • Jaarlijkse studiereis.

Bekijk het volledige programma op “Home” onder Jaaragenda.

Voor wie (criteria)?
Wij verwelkomen leden die:

  • Actief zijn in de professionele vastgoedsector;
  • Binding hebben met Utrecht en omgeving;
  • Een senior positie bekleden binnen hun organisatie;
  • Bij voorkeur (mede)eigenaar, directeur of beleidsbepaler zijn.

Wij streven naar een diverse en representatieve samenstelling van het ledenbestand, met een mix van ervaren professionals en jonge, veelbelovende toetreders.

Kosten lidmaatschap

  • Individueel lidmaatschap: € 360,- per jaar
  • Duo-lidmaatschap (zelfde organisatie): € 600,- per jaar (max. 2 lidmaatschappen/ organisatie)

Het lidmaatschap is persoonlijk. Deelname door collega’s of vervangers is alleen mogelijk met voorafgaande toestemming van het bestuur.

Aanmeldprocedure (4 stappen)
Ben je geïnteresseerd? Meld je aan bij ons secretariaat via vuvs@outlook.com

  1. Het bestuur bespreekt in hoeverre het potentiële lid voldoet aan de criteria.
  2. Na akkoord van het bestuur gaat een notificatie over de kandidaat naar de huidige leden.
  3. Indien er geen bezwaren komen vanuit de huidige leden volgt een introductie tijdens een bijeenkomst.
  4. Als er van beide kanten een klik is, zetten we het lidmaatschap in gang.

Interesse?
Laat het ons weten als je lid wilt worden.
We horen ook graag hoe je bij de VUVS terecht bent gekomen en of je al huidige leden kent.

Samen bouwen we aan een sterk vastgoednetwerk in Utrecht!